V terénu obratný, odolný a velmi praktický, pracovní nástroj od Fordu. Takový byl Ranger, vzhled po faceliftu tomu už tak neodpovídá...
Zástupce těžkých dříčů, tedy Pick-upů od společnosti Ford je v Evropě model Ranger. Jeho aktuální generace je na trhu už dva roky a tak logicky přichází omlazovací kůra v polovině životnosti této generace. První video, které Ford zveřejnil nám ukazuje faceliftovaný Ranger v plné kráse.
Design se změnil poměrně výrazně. Již před faceliftem, měl Ranger trochu civilnější tvary. Nyní o svůj kdysi robustní vzhled pracovního stroje přišel, což je podle nás trochu škoda, však patřil mezi to nejlepší v segmentu užitkových pick-upů, ke kterým robustní vzhled jednoduše patří.
Ford samozřejmě nechce zveřejnit vše a tak si musíme na další změny ještě chvíli počkat. Není tedy jisté, zda náhodou nedostane odlišnou techniku, nějaký nový agregát nebo bezpečnostní či komfortní výbavu z ostatních modelů Ford, které se snaží bojovat o Evropského zákazníka seč jim síly stačí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?