V terénu obratný, odolný a velmi praktický, pracovní nástroj od Fordu. Takový byl Ranger, vzhled po faceliftu tomu už tak neodpovídá...
Zástupce těžkých dříčů, tedy Pick-upů od společnosti Ford je v Evropě model Ranger. Jeho aktuální generace je na trhu už dva roky a tak logicky přichází omlazovací kůra v polovině životnosti této generace. První video, které Ford zveřejnil nám ukazuje faceliftovaný Ranger v plné kráse.
Design se změnil poměrně výrazně. Již před faceliftem, měl Ranger trochu civilnější tvary. Nyní o svůj kdysi robustní vzhled pracovního stroje přišel, což je podle nás trochu škoda, však patřil mezi to nejlepší v segmentu užitkových pick-upů, ke kterým robustní vzhled jednoduše patří.
Ford samozřejmě nechce zveřejnit vše a tak si musíme na další změny ještě chvíli počkat. Není tedy jisté, zda náhodou nedostane odlišnou techniku, nějaký nový agregát nebo bezpečnostní či komfortní výbavu z ostatních modelů Ford, které se snaží bojovat o Evropského zákazníka seč jim síly stačí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.