V terénu obratný, odolný a velmi praktický, pracovní nástroj od Fordu. Takový byl Ranger, vzhled po faceliftu tomu už tak neodpovídá...
Zástupce těžkých dříčů, tedy Pick-upů od společnosti Ford je v Evropě model Ranger. Jeho aktuální generace je na trhu už dva roky a tak logicky přichází omlazovací kůra v polovině životnosti této generace. První video, které Ford zveřejnil nám ukazuje faceliftovaný Ranger v plné kráse.
Design se změnil poměrně výrazně. Již před faceliftem, měl Ranger trochu civilnější tvary. Nyní o svůj kdysi robustní vzhled pracovního stroje přišel, což je podle nás trochu škoda, však patřil mezi to nejlepší v segmentu užitkových pick-upů, ke kterým robustní vzhled jednoduše patří.
Ford samozřejmě nechce zveřejnit vše a tak si musíme na další změny ještě chvíli počkat. Není tedy jisté, zda náhodou nedostane odlišnou techniku, nějaký nový agregát nebo bezpečnostní či komfortní výbavu z ostatních modelů Ford, které se snaží bojovat o Evropského zákazníka seč jim síly stačí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?