Malý Japonec ve verzi kombi. Že by se blížil silný konkurent Fabii kombi?
Mazda 2 byla představena nedávno, zatím na nějaké soudy je brzy. Z obrázků nevypadá zle, tedy alespoň co se týče exteriéru. Kokpit vozu už tak pěkně nepůsobí, ale zatím ještě čekáme na osobní dojmy a první svezení. I přes to jej můžeme zařadit mezi žhavé kandidáty při výběru menšího hatchbacku.
Jak by to ale dopadlo, kdyby se Mazda 2 objevila jako malý kombík? To jsou vody, kterým vévodí právě Fabie a konkurovat se jí snaží docela povedené Clio, které brzy projde redakčním testem. Právě praktická karoserie je důvod, proč si mnoho zákazníků zvolí právě českou stálici.
Theophilus Chin, kterého již každý čtenář AutoRoadu zná, nedávno pustil uzdu své fantazii a vytvořil, samozřejmě jen digitálně, praktičtější variantu Mazdy 2. Není zatím vyloučené, že by jsme se něčeho takového dočkali. Například v Thaisku se příští rok rozběhne prodej malé Mazdy 2 ve verzi sedan. Proč by tedy Evropa nemohla dostat kombík?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.