Okruhový speciál Ferrari FXX se přeci jen dočká nástupce. Bude jím hybridní LaFerrari XX.
Dílny v Maranallu se v současné době věnují dvou novým modelům na základě LaFerrari. Prvním je velmi očekávaná otevřená verze Spider a druhý je speciál určený na okruh.
Ještě nedávno se spekulovalo, že by mohl dostat přeplňovaný šestiválec z monopostu Formule 1, nakonec se to však nepotvrdilo a pod kapotu zamíří stejný atmosférický dvanáctiválec, jako je pod kapotou klasického LaFerrari. Ten ještě doplní elektromotor.
Výkon by měl vystoupat na astronomickou hodnotu 1065 koní (783 kW), to je o rovnou stovku koní více, než u základního LaFerrari. Dle informací od Top Gearu by se úprava měla týkat jen spalovacího dvanáctiválce, který by měl doznat změn, zatímco elektromotor bude opět disponovat výkonem 120 kW.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?