Okruhový speciál Ferrari FXX se přeci jen dočká nástupce. Bude jím hybridní LaFerrari XX.
Dílny v Maranallu se v současné době věnují dvou novým modelům na základě LaFerrari. Prvním je velmi očekávaná otevřená verze Spider a druhý je speciál určený na okruh.
Ještě nedávno se spekulovalo, že by mohl dostat přeplňovaný šestiválec z monopostu Formule 1, nakonec se to však nepotvrdilo a pod kapotu zamíří stejný atmosférický dvanáctiválec, jako je pod kapotou klasického LaFerrari. Ten ještě doplní elektromotor.
Výkon by měl vystoupat na astronomickou hodnotu 1065 koní (783 kW), to je o rovnou stovku koní více, než u základního LaFerrari. Dle informací od Top Gearu by se úprava měla týkat jen spalovacího dvanáctiválce, který by měl doznat změn, zatímco elektromotor bude opět disponovat výkonem 120 kW.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.