Čínský výrobce Qoros chce v krátké době rozšířit svou modelovou nabídku. Mimo jiné přibude i tento kompaktní crossover.
Prorazit v Evropě na nejtvrdším automobilovém trhu světa je velmi obtížné. Zkoušelo to již mnoho značek a málokteré se to povedlo. Nyní se o to chce pokusit i nejmladší Čínská automobilka, která je financována z Izraele.
Svůj úspěch by chtěla v budoucnu připsat atraktivnímu designu, vyspělým technologiím a technice a mimo jiné i zajímavou cenou. V prodeji je již kompaktní sedan Qoros 3, který je k mání na slovensku s benzinovým čtyřválcem s výkonem 115 kW. K dispozici je jeho pětidveřový hatchback derivát se stejným motorem.
Stále však chybí další modely, například kombík, zástupce malých vozů, nebo třeba SUV popřípadě crossover. A právě ten poslední jmenovaný by měl dorazit co nevidět. Qoros model 3 Citi SUV, se prezentuje jako crossover pro „prémiovějši měkký životní styl, ideálni od města ale i pro jízdu mimo něj“.
Do prodeje by měl přijít se dvěma motorizacemi. Atmosférickou 1,6, která bude nabízena i v přeplňované verzi. Spolupracovat bude s manuální převodovkou, nebo dvouspojkovým automatem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.