Atraktivní verze nového Fiatu 500X ve třídveřové verzi by nemusel být krok vedle. Evoque se prodává dobře.
Nástupce Fiatu Sedici, nová 500X strhává ihned po svém odhalení nevídanou pozornost a možná se postará o vzkříšení rodiny Fiatů 500. Theophilus Chin nám ukázal, jak by mohl vypadat v třídveřové karoserii po vzoru Range Roveru Evoque.
Zda se skutečně dostane do výroby opravdu nevíme a stavíme se k tomu spíše skepticky. Například Mini Paceman se výrobního úspěchu příliš těšit nemůže a Mini již nepočítá s pokračováním v podobě další generace.
Na druhou stranu 500X s třídveřovou karosérií vypadá skutečně dobře a třeba právě zákazníci, kteří pokukují po 500, by mohli najít v 500X 3D větší alternativu, která vypadá dobře, nabídne více prostoru a snad i zvládne nástrahy velkoměsta a nebude černým plastům tolik vadit drobné ťukance a odřeniny.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.