Atraktivní verze nového Fiatu 500X ve třídveřové verzi by nemusel být krok vedle. Evoque se prodává dobře.
Nástupce Fiatu Sedici, nová 500X strhává ihned po svém odhalení nevídanou pozornost a možná se postará o vzkříšení rodiny Fiatů 500. Theophilus Chin nám ukázal, jak by mohl vypadat v třídveřové karoserii po vzoru Range Roveru Evoque.
Zda se skutečně dostane do výroby opravdu nevíme a stavíme se k tomu spíše skepticky. Například Mini Paceman se výrobního úspěchu příliš těšit nemůže a Mini již nepočítá s pokračováním v podobě další generace.
Na druhou stranu 500X s třídveřovou karosérií vypadá skutečně dobře a třeba právě zákazníci, kteří pokukují po 500, by mohli najít v 500X 3D větší alternativu, která vypadá dobře, nabídne více prostoru a snad i zvládne nástrahy velkoměsta a nebude černým plastům tolik vadit drobné ťukance a odřeniny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.