Atraktivní verze nového Fiatu 500X ve třídveřové verzi by nemusel být krok vedle. Evoque se prodává dobře.
Nástupce Fiatu Sedici, nová 500X strhává ihned po svém odhalení nevídanou pozornost a možná se postará o vzkříšení rodiny Fiatů 500. Theophilus Chin nám ukázal, jak by mohl vypadat v třídveřové karoserii po vzoru Range Roveru Evoque.
Zda se skutečně dostane do výroby opravdu nevíme a stavíme se k tomu spíše skepticky. Například Mini Paceman se výrobního úspěchu příliš těšit nemůže a Mini již nepočítá s pokračováním v podobě další generace.
Na druhou stranu 500X s třídveřovou karosérií vypadá skutečně dobře a třeba právě zákazníci, kteří pokukují po 500, by mohli najít v 500X 3D větší alternativu, která vypadá dobře, nabídne více prostoru a snad i zvládne nástrahy velkoměsta a nebude černým plastům tolik vadit drobné ťukance a odřeniny.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?