V roce 2011 přišlo Audi s hybridním modelem A6 Hybrid, jenže teď po několika letech bezútěšných prodejů se jej v tichosti rozhodla přestat nabízet.
Poté, co ve výrobě strávil ekologicky zaměřený sedan tři roky, se Audi pochlubilo tím, že za celou dobu si jej koupilo jen 4000 zákazníků, což je pro výrobce zoufale málo. Proto se rozhodl, že jej bez nějaké větší pozornosti vyřadí z nabídky a příznivci značky toho snad nebudou ani litovat.
Připomínáme vám, že Audi A6 Hybrid využívalo čtyřválcový motor o objemu 2,0 litru TFSI s výkonem 211 koní. Ten spolupracoval dále se 45 koňovým elektromotorem, takže celkový výkon činil 245 koní a 480 Nm točivého momentu. Hybridní ášestka v této kombinaci zrychlila z 0 - 100 km / h) za 7,3 sekundy a dosáhla maximální rychlosti 238 km / h.
Pokud jde o spotřebu paliva, ta činila v kombinovaném cyklu 6,2 litru na 100 km. Vůz přitom vypouštěl emise CO2 o hodnotě 142 g / km. Co se týká jízdního dosahu čistě na elektřinu, tak tím se Audi nikdy moc nechlubilo, činil totiž pouhé tři kilometry.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?