V roce 2011 přišlo Audi s hybridním modelem A6 Hybrid, jenže teď po několika letech bezútěšných prodejů se jej v tichosti rozhodla přestat nabízet.
Poté, co ve výrobě strávil ekologicky zaměřený sedan tři roky, se Audi pochlubilo tím, že za celou dobu si jej koupilo jen 4000 zákazníků, což je pro výrobce zoufale málo. Proto se rozhodl, že jej bez nějaké větší pozornosti vyřadí z nabídky a příznivci značky toho snad nebudou ani litovat.
Připomínáme vám, že Audi A6 Hybrid využívalo čtyřválcový motor o objemu 2,0 litru TFSI s výkonem 211 koní. Ten spolupracoval dále se 45 koňovým elektromotorem, takže celkový výkon činil 245 koní a 480 Nm točivého momentu. Hybridní ášestka v této kombinaci zrychlila z 0 - 100 km / h) za 7,3 sekundy a dosáhla maximální rychlosti 238 km / h.
Pokud jde o spotřebu paliva, ta činila v kombinovaném cyklu 6,2 litru na 100 km. Vůz přitom vypouštěl emise CO2 o hodnotě 142 g / km. Co se týká jízdního dosahu čistě na elektřinu, tak tím se Audi nikdy moc nechlubilo, činil totiž pouhé tři kilometry.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.