Od ledna budou modely Exige S a Exige S Roadster mít i pádla pod volantem.
Díky novému řazení má být Lotus Exige S lépe dostupný celému světu, jelikož si ho budou moci užít i řidiči, kteří jsou zvyklí na automatickou převodovku. Převodovka umožní řidiči i nastavení „Sport“ a „Race“, které dodá vozu sportovnější ráz.
U nové převodovky ještě dobíhají testy. Již nyní je ale jisté, že s automatikou bude Exige S na 100 km/h od desetinu rychleji, tedy za 3.9 vteřin. Na testovací trati v Hethelu dosahují obě převodovky shodného času.
Příznivci automatické převodovky si budou muset ke klasickému modelu připlatit dalších 2.185 €. Uvidíme, jak moc půjdou pádla pod volantem u Lotusu na dračku...
Zdroj: Lotus
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?