Nejvyšší zástupci firmy Porsche oznámili, že hypersport 918 Spyder je již téměř beznadějně vyprodán.
Andre Oosthuizen, viceprezident marketingu pro Porsche Cars North America Inc řekl, že ačkoliv se vyrobí jen 918 kusů, většina je už teď dopředu rozebraná. K mání je tak jen blíže nespecifikovaný počet kusů 918 Spyder. Další zajímavostí je, že současná produkce modelu je vyrezervovaná až do začátku dubna. Pouze navíc z plánovaných 918 jednotek dosud vyrobilo jen něco kolem 30, tak dlouho jeho výroba trvá.
Porsche má také důmyslně promyšlenou reklamu. Snaží se lákat potenciální kupce zasláním propagační korespondence, stejně jako pozvánky na soukromé akce, kde jsou zájemci / zákazníci požádáni, aby složili zálohu 200.000 dolarů za účelem zajištění vozu tím, že se dostanou na čekací listinu.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.