Není náhodou, že Hyundai má vývojové centrum na Nurburgringu, jeho ambice k vývoji sportovních modelů jsou zjevné. A jakého se dočkáme výsledku?
Hyundai v současné době analyzuje možnost vytvořit nový sportovní model. Podle serveru Autocar, chce korejská automobilka vyvíjet menší sportovní auto, které má být o něco menší nežli Veloster Turbo.
Sám vedoucí Evropské odnože značky, Allan Rushforth poznamenal, že vozy typu Veloster, nebo Audi TT vzbuzují velký ohlas, jen když jsou nové, pak rychle ztrácí zájem zákazníků. A právě tomu se chtějí do budoucna vyvarovat.
O vývoj by se měla postarat divize N, která se bude specializovat na výkonné modely. V plánu je jeden z globálních modelů, tím pádem nám přichází v úvahu nově představená i20. Dočkáme se ostrého hatchbacku? To se snad již brzy dozvíme.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?