Není náhodou, že Hyundai má vývojové centrum na Nurburgringu, jeho ambice k vývoji sportovních modelů jsou zjevné. A jakého se dočkáme výsledku?
Hyundai v současné době analyzuje možnost vytvořit nový sportovní model. Podle serveru Autocar, chce korejská automobilka vyvíjet menší sportovní auto, které má být o něco menší nežli Veloster Turbo.
Sám vedoucí Evropské odnože značky, Allan Rushforth poznamenal, že vozy typu Veloster, nebo Audi TT vzbuzují velký ohlas, jen když jsou nové, pak rychle ztrácí zájem zákazníků. A právě tomu se chtějí do budoucna vyvarovat.
O vývoj by se měla postarat divize N, která se bude specializovat na výkonné modely. V plánu je jeden z globálních modelů, tím pádem nám přichází v úvahu nově představená i20. Dočkáme se ostrého hatchbacku? To se snad již brzy dozvíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.