Poslední informace potvrdily záměry Polestaru vyvinout výkonné Volvo XC90 a také XC60.
V rozhovoru pro magazín Drive, se šéf Polestaru Christian Dahl nechal slyšet, že v současné době pracují na výkonných derivátů modelů XC60 a zcela nového XC90. Prvním z dokončených by mělo být Volvo XC60.
Volvo již nyní disponuje impozantním motorem. Jedná se o čtyřválcový přeplňovaný dvoulitr, který je schopný vyprodukovat výkon až 335 kW, tedy 450 koní. Používá speciální techniku Drive –E, která zahrnuje i dvě paralelní turbodmychadla, které jsou elektricky poháněné a jsou doplněné o kompresor.
Právě tento motor by se mohl podívat pod kapotu XC90 Polestar. Popřípadě dnes nejvýkonnější motor Volva T8 pluq-in hybrid. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec doplňuje elektromotor s výkonem 80 koní (60 kW). Celkový výkon je 400 koní (298 kW) a 640 N.m.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?