Poslední informace potvrdily záměry Polestaru vyvinout výkonné Volvo XC90 a také XC60.
V rozhovoru pro magazín Drive, se šéf Polestaru Christian Dahl nechal slyšet, že v současné době pracují na výkonných derivátů modelů XC60 a zcela nového XC90. Prvním z dokončených by mělo být Volvo XC60.
Volvo již nyní disponuje impozantním motorem. Jedná se o čtyřválcový přeplňovaný dvoulitr, který je schopný vyprodukovat výkon až 335 kW, tedy 450 koní. Používá speciální techniku Drive –E, která zahrnuje i dvě paralelní turbodmychadla, které jsou elektricky poháněné a jsou doplněné o kompresor.
Právě tento motor by se mohl podívat pod kapotu XC90 Polestar. Popřípadě dnes nejvýkonnější motor Volva T8 pluq-in hybrid. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec doplňuje elektromotor s výkonem 80 koní (60 kW). Celkový výkon je 400 koní (298 kW) a 640 N.m.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.