Zákazníci Jaguaru budou moci vyzkoušet řízení klasických vozů z historie britské automobilky a jejich moderních protějšků.
Od listopadu bude možné vyzkoušet na jeden a půl dne řízení například slavného E-Type, D-Type nebo XKSS. Z nových modelů bude na výběr například F-Type R.
Celá událost je výsledkem koupě více jak 500 klasických vozů od soukromého sběratele. Všechny vozy byly připraveny pro normální používání. Jízdy probíhají v novém testovacím zařízení ve Warwickshire.
Ceny jednotlivých balíčků se pohybují od 95 £ do 2000 £. Základní balíček do 250 £ obsahuje jízdu například modely E-Type, XK150 nebo nové XF a F-Type. Od 750 £ je možné vyzkoušet i speciály na Le Mans.
Úplný top za 2000 £ umožní řízení všech vozů a komentovanou prohlídku nejlepších deseti, která obsahuje nejvzácnější kousky jako například XJ13 nebo SS100.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.