Není žádným tajemstvím, že Škoda Auto chystá do budoucna velké sedmimístné SUV, poslední dobou se však o něm začínají rojit nové informace.
Svou velikostí by se mělo zařadit mezi modely Touareg a Tiguan a podle britského magazínu Auto Express, který hovořil se šéfem značky Winfriedem Vahlandem, se vůz zřejmě nebude jmenovat Snowman. Jeho název je nově A Plus a už teď je jisté, že se stane exkluzivnější variantou Volkswagenu Tiguan.
Vahland dále v rozhovoru řekl, že Škoda A Plus nebude stát o moc víc, než byli doposud zákazníci značky ochotní za vůz s logem Škoda zaplatit. Novou informací je také to, že A Plus se bude řídit moderními trendy. To znamená, že v nabídce pohonných jednotek budou výhradně čtyřválcové motory. " a nabídka motorizací tedy bude zahrnovat výhradně čtyřválce. Prozradil také, že označení Snowman je jen a pouze něčí výmysl, kterému všichni uvěřili. Ve skutečnosti se tak jmenovat asi nebude.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?