Vedoucí vývoje společnosti Volkswagen, Dr. Heinz-Jakob Neusser, nedávno potvrdil, že firma zvažuje vyrábět některé další modely v provedení R.
Jedním z nich by mohl být i zcela nový Golf GTD R. V rozhovoru pro magazín Motoring navíc další ze zástupců značky řekl, že nový Volkswagen Passat má v nabídce i 2,0-litrový TDI Biturbo motor. jenž by mohl být může instalován i v menším Golfu. Nicméně poznamenal, "problémem je, že je to nejtěžší motor v nabídce a je určen jen pro velké modely".
Pohonná jednotka přitom produkuje 240 koní a 500 Nm točivého momentu. Je napojena na sedmistupňovou automatickou převodovku DSG a systém pohonu všech kol 4Motion. Díky tomu se modelu Passat daří zrychlit z 0 - 100km / h za 6,1 sekundy, maximální rychlost pak činí 240 km / h. Uvidíme, zda se dočkáme nového sportovnějšího Golfa v naftě, dle našeho názoru by o něj jistě byl zájem.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.