Vedoucí vývoje společnosti Volkswagen, Dr. Heinz-Jakob Neusser, nedávno potvrdil, že firma zvažuje vyrábět některé další modely v provedení R.
Jedním z nich by mohl být i zcela nový Golf GTD R. V rozhovoru pro magazín Motoring navíc další ze zástupců značky řekl, že nový Volkswagen Passat má v nabídce i 2,0-litrový TDI Biturbo motor. jenž by mohl být může instalován i v menším Golfu. Nicméně poznamenal, "problémem je, že je to nejtěžší motor v nabídce a je určen jen pro velké modely".
Pohonná jednotka přitom produkuje 240 koní a 500 Nm točivého momentu. Je napojena na sedmistupňovou automatickou převodovku DSG a systém pohonu všech kol 4Motion. Díky tomu se modelu Passat daří zrychlit z 0 - 100km / h za 6,1 sekundy, maximální rychlost pak činí 240 km / h. Uvidíme, zda se dočkáme nového sportovnějšího Golfa v naftě, dle našeho názoru by o něj jistě byl zájem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.