Chevrolet chystá na příští rok odhalení nové generace sportovního kupé, modelu Camaro. To jak by mohl vypadat nám nastínil Theophilus Chin na svém renderu.
Už před měsícem bylo nové Camaro zachyceno při testování. První fotografie zastihli dokonale zamaskovaný prototyp. Chevrolet chystá jeho premiéru na příští rok a prodej ke konci roku 2015, popřípadě na začátku roku 2016.
Nové Camaro bude mít prodloužený rozvor spolu se zkrácením zadních a předních převisů. Tím se celkově zkrátí délka vozu. Kromě toho by mělo být o něco nižší a samozřejmě i lehčí. Konkrétní čísla však nevíme. Každopádně by hmotnost neměla být vyšší než 1700 kg.
Camaro to nemá v poslední době lehké. Nová generace Mustangu je na trhu krátce, ale již zvládla odlákat nejednoho zákazníka Chevroletu. Kromě Fordu Mustang, se musí poprat i s Cadillacem CTS nebo Nissanem 370 Z. Nemluvě o konkurenci z Evropy.
Na závěr jednu nepotvrzenou informaci. Pod kapotou by se mohl objevit čtyřválec s oběmem dva litru a samozřejmě s přeplňováním. Produkovat by měl výkon minimálně 202 kW a maximum točivého momentu 400 N.m.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.