Mercede-Bezn zveřejnil podrobnosti a nové fotografie faceliftovaného modelu B-Class. Nabídne naftový, benzinový, CNG i elektrický pohon.
Rozeznat novou faceliftovanou verzi od té předcházející bude těžký oříšek i pro znalce. Při detailním prozkoumání narazíte na rozdílný design předního nárazníku, kde jsou větší sací otvory, jiná mřížka chladiče, nebo nové světlomety s LED diodami denního svícení. V zadní části jsou nové sdružené svítilny s LED technologií a lichoběžníkové koncovky výfuků.
Interiéru vozu dominuje palubní deska s osmi palcovým displejem. V noci vás zaujme osvětlení interiéru, které může mít 12 různých barev. O vaší bezpečnost se budou starat nové asistenty. Assist Plus a Attention Assist, které varují před kolizí a případně se jí snaží zabránit nebo alespoň snížit její následky.
Paleta motorů bude široká. Základním motorem bude 1,6 s výkonem 122 koní a 200 N.m. točivého momentu. Nejslabší a nejlevnější vznětový agregát bude mít objem 1,5 litru a výkon 90 koní s maximem točivého momentu 240 N.m. Tento motor pochází z dílny Renaultu a již se objevil u vícero Mercedesů.
Nově bude k mání i elektrický B-Class. O pohon se bude starat elektrický motor s výkonem 180 koní a točivým momentem 340 N.m. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 7,9 sekundy. Nejvyšší rychlost bude 160 km/h a dojezd bude až 137 kilometrů.
Zdroj: Mercedes-Benz
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?