Letos se veřejnosti představilo nové užitkové Vivaro od Opelu a v tomto týdnu se dostala řada i na rodinnou verzi s označením Combi.
Ta je určena až pro devět osob a vyznačuje se bohatším prosklením a také absencí přepážky za cestujícími vpředu. Živá premiéra se odehraje za týden na autosalonu užitkových vozidel v Hannoveru a nová generace Vivara dostala tři řady sedadel, přičemž dvě poslední řady lze vyjmout, čímž se vám naskytne obří nákladový prostor o objemu 4000 litrů.
Vivaro Combi bude také bohatší co se výbavy týče, majitel si bude moci do Vivara objednat příplatkový informačně zábavní systém ItelliLink se 7" dotykovým displejem, skrze něj se promítají i údaje navigace. Systém dovede přehrát vaší oblíbenou hudbu z vašeho mobilního telefonu přes systém Bluetooth. Mezi další prvky výbavy patří bezklíčkové odemykání/zamykání, dvojice airbagů, systém ESP s asistentem pro rozjezd do kopce, palubní počítač, elektricky ovládaná zrcátka a okna vpředu a nebo důmyslný kotvící systém v zavazadelníku.
Vivaro Combi bude nabízeno se dvěma motory, které budou spojeny se šestistupňovou manuální převodovkou. Jedná se o motor o objemu 1,6 CDTI s výkonem 90 nebo 115 koní a spotřebou od 6,2 l/100 km. Kdo chce více síly, ten může zvolit naftový motor 1,6 CDTI BiTurbo s výkony 120 a 140 koní, který má systém sekvenčního přeplňování.
Vivaro Combi bude v základu stát bez DPH 505 000 Kč, a to ve výbavě Base a verzi L1H1. Za delší verzi L2H1 se pak připlatí 15 tisíc.
zdroj: Opel, Worldcarfans
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.