Podle nedávno vydané tiskové zprávy společnosti Kia, se chystá automobilka uvést ostrou verzi Soulu a také provedení s pohonem 4x4.
S odkazem na nejmenovaný zdroj z Kie přichází magazín Automobile Magazine s informací, že společnost bude nabízet vysoce výkonnou variantu Soulu s přeplňovaným 1,6 litrovým čtyřválcovým motorem, který by mohl vyprodukovat kolem 201 koní výkonu a 264 Nm točivého momentu. To jsou už slušné údaje a s malým Soulem by tak silný motor jistě neměl žádný problém.
Sportovní derivát dostane decentní body kit karoserie, silnější brzdy a super výbavu. Magazín dále prozradil, že Kia také zvažuje Soul s pohonem všech kol. O této verzi už toho známo moc není, ale systém pohonu obou náprav bude stejný, jaký používá současná Kia Sportage. Případné zvýšení podvozku a černé oplastování tak je terenního Soulu možnou realitou.
Zdroj: Automobile Magazine
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?