Opel Astra nové generace se již pomalu chystá ukázat světu a my vám přinášíme render, jak pravděpodobně bude vypadat její podoba.
Astra převezme některé designové prvky z menšího Adama. Zároveň se stane první Astrou, jenž má být vyráběna zcela mimo území Německa. Podle dosavadních zpráv se totiž její produkce bude odehrávat v Ellesmere Port, ve Spojeném království a ve městě Gliwice v Polsku. Předpokládá se, že příští generace bude o něco větší než dnešní model, takže by přinést větší prostornost v interiéru.
Nová Astra ve verzi hatchback shodí až 100 kg na své váze, sedmá generace by také mohla přinést nezávislé zavěšení zadních kol, nově vyvinutou šestistupňovou manuální převodovku a novou generaci výkonných čtyřválcových zážehových a vznětových motorů.
První na trh přijde verze hatchback, a to ve druhé polovině roku 2015, počátkem roku 2016 bude následovat verze kupé a sedan, zatímco verze OPC přijde jako poslední. Opel již dříve oznámil, že Astra vstoupí do výroby někdy v roce 2015 a vydrží na trhu minimálně do roku 2020.
zdroj: Worldcarfans, Opel
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.