BMW již potvrdilo plán na uvedení obřího SUV s názvem X7, keré máme nyní možnost vidět na digitálně vytvořeném snímku.
Jeho debut se odehraje v roce 2017, nejpozději však v roce 2018 a výroba bude probíhat v továrně Spartanburg v Jižní Karolíně. Podrobnosti o X7 jsou velice omezené, ale největší crossover v nabídce značky bude sedmimístný a vyjede na podvozkové platformé příští generace řad 5 a 7.
Očekávat můžeme lehkou konstrukci karoserie kombinující hliník, vysokopevnostní ocel, hořčík a laminát, což umožní dosáhnout velmi příznivé celkové váhy. Americká specifikace X7 bude údajně nabízeny s naftovým šestiválcem a osmiválcovým zážehovým motorem. V plán je pak pro Evropu i běžná paleta šestiválcových dieselů a plug-in hybridní provedení. Bez ohledu na výběr motoru, všechny modely dostanou pohon všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou.
zdroj: Worldcarfans
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?