Jízdní dojmy - Nový Peugeot 508

ar2, 10. září 2014, 17:33 Google+

České zastoupení Peugeotu dnes oficiálně představilo faceliftovaný model 508. Změny jsou ve znamení úsporných motorizací plnících normu Euro 6, vyspělých technologií a větší zaměření na cílového zákazníka.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Peugeot 508

Peugeot 508 | foto: Filip Toužimský, AutoRoad.cz

Sdílejte článek

 

Peugeot 508 se vyrábí od roku 2010. Do dnešního dne se jich prodalo přes 370 000 (z toho 36% v Číně). V Čechách si jej vybralo přes 1800 zákazníků z nichž se jednalo z 95% o fleetové odběry. Je tedy zřejmé, že 508 cílí na firemní zákazníky, kde slouží jako manažerský vůz. Jak se mu bude dařit tuto úlohu plnit po výrazném faceliftu?

Design – posílení charakteru vozu

Nová 508 pokračuje ve šlépějích předchůdce. Robustní a zároveň elegantní design vypůjčuje vozu specifické charizma. Nová přední maska, ve které je nově usazené logo „lvíčka“, působí elegantněji a výrazněji než předtím. To ostatně podtrhují full led světlomety, které nahradili doposud nabízené xenony. „Pětsetosmička“ v rámci faceliftu narostla. Sedan se prodloužil o 38 mm.

Interiér – na moderní vlně

Vůz se změnil i uvnitř Nejvýraznější změna se odehrála v oblasti přístrojové desky, které, od druhého stupně výbavy, vévodí 7“ dotykový displej, který obklopují intuitivně seskupené ovladače.  Pomocníkem při řízení je i head-up displej z kouřového skla, na který jsou v dobře čitelných barvách promítány informace o řízení a navigaci.

V rámci příplatků si můžete dopřát systém sledování mrtvého úhlu a nebo couvací kameru, která snímaný obraz promítá na dotykovém displeji.

Motor – moderní, úsporný a plnící Euro 6

Peugeot svou snahu zaměřil na zvýšení efektivity, snížení spotřeby a také splnění přísné emisní normy Euro 6. V paletě motorů jsou v nabídce tři benzinové agregáty shodně o objemu 1,6 litru a výkonu od 120 do 165 koní. A pět  dieselových. Konkrétně 1,6 e-HDI 115 koní, 2,0 Blue HDI150 koní, 2,0 HDI 163 koní, 2,0 Blue HDI 180 koní a nejsilnější 2,2 HDI 204 koní.

My jsme měli možnost vyzkoušet 2,0 Blue HDI s výkonem 150 koní. Motor šel rychle do otáček, měl náruživý a přitom kultivovaný chod. Po mimočeské testovací trase, konzumoval 6,3 litru a to se jednalo o automobil, který přímo sjel z výrobní linky a neměl najeto více, než 110 kilometrů.

 

Vytisknout

Diskuze: Jízdní dojmy - Nový Peugeot 508

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Audi A8

Audi A9 - Panamera bude mít problém

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud