Audi plánuje rozšířit svou nabídku modelů o luxusní a sportovně střiženou Audi A9. Po krku by měla jít Panameře, nebo Maserati Quattroporte.
Novinka by se měla představit v podobě konceptu na autosalonu v Los Angeles již letos na podzim. Koncept nastíní designový směr, kterým se značka do budoucna vydá. V tomto případě se mluví o masce ve stylu single frame a nových charakteristických detailech.
Základem pro A9 bude zřejmě platforma MLB, kterou dobře známe ze současné Audi A8. Délka by měla přesáhnout pět metrů a rozvor by měl být nepatrně větší, než u A8. Současně se počítá s využitím lehkých materiálů a nejnovější techniky.
Informace jsou kusé a není jich mnoho. Proto nemůžeme zodpovědět na žádné další otázky, které kolem A9 kolují. Doufáme, že se více dozvíme 18. Listopadu, kdy oficiálně začíná autosalon v LA.
Zdroj: AutoCar
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.