Zdroje blízké společnosti Volvo říkají, že švédská značka pracuje na více luxusním provedení nové generace modelu XC90, která však bude určena jen pro čínský trh.
Čína je velmi důležitým trhem pro Volvo a tak se tato informace nezdá ani jako moc velké překvapení. Firma pracuje na speciálním modelu, jenž bude vyvinut speciálně pro tamní náročné zákazníky. Zatímco obyčejná XC90ka je sedmimístná, luxusnější varianta dostane jen čtyřsedačkové uspořádání interiéru.
Zadní sedadla dostanou stejné funkce jako ty přední, takže lze očekávat, že si čínštní podnikatelé dopřejí elektrického nastavování, výhřevu a nebo masážních funkcí. Stejná zpráva také uvádí, že zadní sedadla se posunou více dozadum, to aby se nohy zadních pasažérů nikde netlačily a cestující měli co nejvíce prostoru.
Zatím neexistuje jedná zmínka o datu uvedení, ale Volvo se pravděpodobně s více prémiovým XC90 ukáže ještě před koncem tohoto roku.
Zdroj: autocar.co.uk
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?