To, že Citroën chce zamíchat karty v luxusním segmentu pomocí odnože značky DS, víme. To co si připravil na pařížský autosalon vypadá velmi slibně.
I francouzský Citroën by si rád ukrojil kousek z koláče luxusního segmentu. A kde jinde začít, než u luxusních kompaktů. Však k těm, má od „obyčejných“ vozů, které v současnosti vyrábí, nejblíže.
Koncept DS Divine, kterým chce na autosalonu v Paříži zaujmout, se, v případě sériové výroby, bude prát o zákazníky s BMW 1, Mercedesem A-class a nebo lídrem třídy Audi A3.
Samotný DS Divine má pod kapotou již dobře známou 1,6 THP s výkonem 270 koní. Pokud uděláme rychlé zhodnocení dle přiložených fotografií, tak úspěch nemůžeme vyloučit. Jenže to má své velké ALE.
Ať bude sériový DS Divine sebeluxusnější a do puntíku dotažený, s vynikajícími jízdními vlastnostmi a agilním motorem, stále to bude „jen dražší Citroën“, nikoliv „prémiovka“. Renomé si automobilky jako je Audi, BMW nebo Mercedes-Benz, vybudovávaly po desítky let. Citroën možná čeká kratší cesta, ale i přesto z něj nebude luxusní „zboží“ z roku na rok.
Zdroj: Citroën
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.