Designer Joey Ruiter představil svůj velice důvěryhodný počítačový koncept vozu Dodge Challenger A / T Untamed, který vypadá více než drsně.
Je v něm spojena láska pro americkou sílu a prvky off-roadu, vůz je založen na sériovém Challengeru Hellcat a nabízí výrazně přepracované styl karoserie s novými zadními vlečnými rameny, širokými blatníky, vyššími pružinami a obřími koly s terénními pneumatikami BF Goodrich.
Sám designér říká "proč by takto výkonné auto mělo být omezeno čistě jen na silnici, když ho jde použít i mimo ní". Tvůrce vysvětluje, že Challenger / T Untamed Concept je dost elegantní pro centra nočního života a zároveň je dost drsný pro off-roadové krajiny.
Co se týče motorů, Ruiter řekl pro deník Autoblog, že pod kapotou by dával větší smysl zážehový šestiválec než obří motor Hellcat V8, a to především z hlediska hmotnosti. Designer chce hrubou vášeň Hellcatu prostě věnovat i těm, kteří se rádi pouští do drsnějších oblastí světa a proto musí být automobil jak dostatečně výkonný, tak i lehký. Zatím ještě nepadlo ani slovo o tom, zda by se tento vůz mohl někdy do budoucna vyrábět, ale Rutier říká, že by byl velice rád, kdyby se to jednou povedlo.
Zdroj: J. Ruiter přes Autoblog.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?