Designer Joey Ruiter představil svůj velice důvěryhodný počítačový koncept vozu Dodge Challenger A / T Untamed, který vypadá více než drsně.
Je v něm spojena láska pro americkou sílu a prvky off-roadu, vůz je založen na sériovém Challengeru Hellcat a nabízí výrazně přepracované styl karoserie s novými zadními vlečnými rameny, širokými blatníky, vyššími pružinami a obřími koly s terénními pneumatikami BF Goodrich.
Sám designér říká "proč by takto výkonné auto mělo být omezeno čistě jen na silnici, když ho jde použít i mimo ní". Tvůrce vysvětluje, že Challenger / T Untamed Concept je dost elegantní pro centra nočního života a zároveň je dost drsný pro off-roadové krajiny.
Co se týče motorů, Ruiter řekl pro deník Autoblog, že pod kapotou by dával větší smysl zážehový šestiválec než obří motor Hellcat V8, a to především z hlediska hmotnosti. Designer chce hrubou vášeň Hellcatu prostě věnovat i těm, kteří se rádi pouští do drsnějších oblastí světa a proto musí být automobil jak dostatečně výkonný, tak i lehký. Zatím ještě nepadlo ani slovo o tom, zda by se tento vůz mohl někdy do budoucna vyrábět, ale Rutier říká, že by byl velice rád, kdyby se to jednou povedlo.
Zdroj: J. Ruiter přes Autoblog.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.