U Alfy Romeo se za poslední roky toho moc neděje, modelová nabídka byla obohacena jen o sportovní kupé 4C a to je vše.
Dnes ale svitla malá naděje, protože Alfa Romeo oznámila, že se brzy chystá uvést model Giulia GTA, která už byla několikrát odložena. Vysoce výkonná verze GTA si má vzít za cíl naplno konkurovat německému BMW M3 současné generace, což je tedy hodně velký úkol.
Alfa Romeo Giulia GTA má budit na silnici respekt svými agresivními tvary, sportovním předním nárazníkem, předním splitterem a možná i decentním zadním křídlem. Můžeme také očekávat výraznou masku chladiče a výrazná sportovní kola z lehkých slitin.
Vzhled vozu vám ale souboj na silnici se soupeřem vyhrát nepomůže, proto se pod kapotou má objevit pohonná twinturbo jednotka od Maserati. Ta by měla mít objem 3,0 litru a počítá se s výkonem kolem 480 až 520 koní. Motor bude spojen zcela jistě s dvouspojkovou automatickou převodovkou, která pošle výkon na zadní kola za pomoci diferenciálu s omezenou svorností. Pokud tomu opravdu tak bude, Giulia GTA zrychlí z 0 na 100 km/h do čtyř sekund.
Zdroj: Auto Expres
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.