Druhá generace Volkswagenu Phaeton se nám dneškem ukázala díky počítačovému návrhu designéra se jménem Theophilus Chin.
Zcela nový Phaeton se hned tak určitě neukáže, i to však Theophiluse nezastavilo v jeho představách a rozhodl se, že dlouhé čekání nám spestří svým návrhem. I když mnozí z nás doufají, že Phaeton nové generace už nebude takový propadák, nakonec se některé zdroje chlubí informacemi, že se bude jednat jen a pouze o přerostlý Passat.
Plánované uvedení nového Phaetonu do Spojených států se očekává v roce 2018 nebo 2019, přičemž se očekává, že vyjede na platformě MLB Evo. Volkswagen také slibuje, že Phaeton bude nejlepší ve své třídě a bude velmi luxusní. Vzhledem k tomu, že USA se dočká Phaetona v roce 2018/2019, Evropa se s ním přivítá už v roce 2017.
Přesto, že první generace vydržela ve výrobě 12 let, je vlastně ještě stále v prodeji, v Německu jeho cena činí stále 71 200 Eur. Po celou dobu své dlouhé životnosti byl Phaeton v roce 2007 faceliftován, zatímco o tři roky později obdržel další modernizaci. i tak se nikdy nejednalo o oblíbený model, ale Volkswagen vždycky říkal, že právě tato zkušenost pomohla značce vyvíjet nové technologie, které si našly cestu do menších modelů.
Zdroj: theophiluschin.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.