Již postarší obchodní zastoupení značky General Motors pošle do prodeje celou svou kolekci vozidel, které čítají 200 kousků.
Vozy pocházejí ze sbírky Bullock Family Collection a jejich aukce se bude konat letos 6. září ve mestě Grant, ve státě Nebraska. Aukci bude organizovat VanDerBrink Auctions a čeká se velký zájem sběratelů, vždyť v aukci se najdou kousky věhlasných jmen, které už dnes většinou pohltila rez či kopřivy.
Přibližně 200 klasických vozů tak najde svého nového majitele. Za zmínku stojí například Ford Model A z roku 1931, Ford School Bus z roku 1934, Ford Pickup z let 1936/7, Pontiac GTO Judge z roku 1969, Cadillac Model 60 ročník 1938, Chevrolet Cameo Pickup rok 1957 či Cadillac Eureka Body Earse z roku 1959 a mnoho dalších.
Bullock Family Collection měla také restaurátorskou dílnu, takže některé z uvedených modelů jsou v naprosto dokonalém stavu. Další modely jsou taktéž v dobrém stavu, ale je potřeba je dát do dobrých rukou a ty případní zájemci na aukci mít jistě budou.
Zdroj: Stodola Najde přes Carscoops
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?