Italský výrobce Ferrari se pomalu loučí s modelem 458 a tak chce ještě letos v srpnu představit verzi 458 Speciale Spider.
Podle zdroje 4WheelsNews se Ferrari chystá k odhalení otevřené ostré verze na letošním ročníku přehlídky Pebble Beach Concours d'Elegance, přičemž se předpokládá, že Ferrari již umožnuje příjímat objednávky. Jak je tom u Ferrari zvykem, žrejmě i teď se jedná o speciální výrobně omezenou edici.
Potenciální majitelé tak musí sebou hnout, jinak na ně nezbude volný kus. Spekuluje se i o tom, že 458 Speciale Spider by mohlo být poslední verzí řady 458, tudíž by se stalo vlastně rozlučkovou edicí. To samé jsme mohli zažít při ukončování výroby modelu 430, který dostal na závěr svého života edici 430 16M Scuderia Spider, která byla postavena v pouhých 499 kusech.
458 Speciale Spider bude poháněno 4,5-litrovým motorem V8, dodávajícím výkon 605 koní a 540 Nm točivého momentu. Výkonnostně tak na tom bude v podstatě stejné jako 458 Speciale, takže očekávejte zrychlení z 0-100 km / h kolem 3 sekund, zatímco 0-200 km / h kolem 9 sekund. Na své cestě za vrcholem pak dosáhne maximálky 325 km / h.
Zdroj: 4wheelsnews.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.