BMW pomalu začíná vypouštět informace o chystaném novém SUV X2, které bude přepracovanou verzí X1. Co vše o něm již víme?
Dle nejnovějších informacích, které přinesl server AutoExpress.co.uk by nové BMW X2 mělo vycházet z nové generace X1, která má přijít na trh v příštím roce. Jeho odlišností by měla být třídveřová karoserie, která bude v nabídce společně s klasickou pětidveřovou.
Očekáváme, že půjde ve šlépějích BMW X6 a X4, což se odrazí v agresivnějším designu a zejména šikmé zadní části vozu a to především výrazně klesající zadní částí. Doplní tak poslední místo mezi SUV v nabídce BMW.
Podvozkovou platformu bude sdílet s novou X1, která se dostane na trh v příštím roce. Nad konkrétní nabídkou motorizací visí stále velký otazník. Můžeme však předpokládat jistou podobnost s paletou motorizací, která je u BMW X1. Což zahrnuje benzinový dvoulitrový čtyřválec s výkony 135 až 170 kW (270 až 350 N.m.) a dieselový čtyřválec s výkonem 110 kW až 160 kW.
A kdy že se to dočkáme nové X2? Přesně to zatím není stanoveno. Pravděpodobně v roce 2017.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.