Maďarský automobilový návrhář X-Tomi Design představil návrh, jak by podle něj mohl vypadat nový Opel Corsa v provedení OPC.
Maďarský návrhář při svém návrhu vycházel z oficiálních tiskových fotografií modelu a za pomoci počítačové techniky mu implementoval agresivnější přední nárazník a změněnou masku chladiče. Před pár dny navíc bylo oficiálně oznámeno, že budoucí generace Corsy opravdu dostane verzi OPC, a tak o její podobě můžeme s klidem začít spekulovat.
Pod její kapotou se pravděpodobně ocitne 1,6-litrový turbomotor SIDI s přímým vstřikováním paliva, který by měl nabídnout výkon minimálně 200 koní a 300 Nm točivého momentu. Tyto hodnoty by měly zajistit, že nadcházející Corsa OPC bude plně konkurovat bude dostatečně konkurovat Fordu Fiesta ST a Renaultu Clio RS.
Nová generace oblíbeného vozu byla odhalena 9. července na autosalonu v Paříži a v obyčejné verzi se pod její kapotou objeví celá plejáda motorů, včetně 1,0 litrového tříválce s výkonem 90 a 115 koní. Dále se do nabídky pro novou Corsu dostane například přeplňovaný motor o objemu 1,4 litru se 100 koňmi a 200 Nm točivého momentu.
Zdroj: X-Tomi design
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?