Maďarský automobilový návrhář X-Tomi Design představil návrh, jak by podle něj mohl vypadat nový Opel Corsa v provedení OPC.
Maďarský návrhář při svém návrhu vycházel z oficiálních tiskových fotografií modelu a za pomoci počítačové techniky mu implementoval agresivnější přední nárazník a změněnou masku chladiče. Před pár dny navíc bylo oficiálně oznámeno, že budoucí generace Corsy opravdu dostane verzi OPC, a tak o její podobě můžeme s klidem začít spekulovat.
Pod její kapotou se pravděpodobně ocitne 1,6-litrový turbomotor SIDI s přímým vstřikováním paliva, který by měl nabídnout výkon minimálně 200 koní a 300 Nm točivého momentu. Tyto hodnoty by měly zajistit, že nadcházející Corsa OPC bude plně konkurovat bude dostatečně konkurovat Fordu Fiesta ST a Renaultu Clio RS.
Nová generace oblíbeného vozu byla odhalena 9. července na autosalonu v Paříži a v obyčejné verzi se pod její kapotou objeví celá plejáda motorů, včetně 1,0 litrového tříválce s výkonem 90 a 115 koní. Dále se do nabídky pro novou Corsu dostane například přeplňovaný motor o objemu 1,4 litru se 100 koňmi a 200 Nm točivého momentu.
Zdroj: X-Tomi design
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.