Mercedes představil na Caravan Salon v Düsseldorfu v Německu, novou obytnou verzi současného modelu V, jenž nese označení Marco Polo.
Obytné provedení Marco Polo nastavuje nové standardy ve vnímané kvality, stylového bydlení a pohodlné praktičnosti, to jsou slova samotného Mercedesu. Zatímco exteriér je okamžitě rozeznatelný a téměř stejný jako klasická třída V, kabina byla výrazně přepracována pro rodinné potřeby a dovolenou. Nejdůležitějšími prvky jsou jistě kožená sedadla, dřevem vykládaná podlaha ve stylu jachet, klavírní černé čalounění a akcenty a LED vnitřní osvětlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o verzi na rodinné dovolené, ve výbavě nesmí chybět dřez, lednice a kuchyňský kout se dvěma plynovými hořáky. K dispozici je také skříň a nastavitelné skládací stolky. Skutečnou lahůdkou jsou pak dvě elektricky nastavitelná zadní sedadla, která můžou být přeměněna na plnohodnotou postel. K dispozici je také druhá postel, která je tvořena z vysoce kvalitní pěnové matrace, ta se nalézá ve střešním výklopném prostoru.
Pod kapotou je se může objevit na přání celá řada dieselových motorů, kdy základ tvoří motor 200 CDI s výkonem 136 koní a 330 točivého momentu. Silnější jednotka 220 CDI nabídne 163 koní a 380 Nm točivého momentu. Pokud to pro vás není dostatečné, je zde verze, která produkuje 190 koní a 440 Nm točivého momentu.
Mercedes- Benz V Marco Polo bude v prodeji v Německu od 29 července, avšak zatím není jeho známa cena.
Zdroj: Mercedes-Benz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.