Nový Mercedes-Benz C63 AMG kombi bude mít až 510 koní. Dočkáme se ho před koncem tohoto roku a bude to jediný velký konkurent Audi RS4 kombi.
Mercedes-Benz si pro tento extrémně ostrý kombík připravil vynikající motor. Pod kapotou bude 4,0 litrový V8 agregát s dvojící turbodmychadel. Ten bude poskytovat výkon 463 koní (340 kW) v případě verze AMG GT a silnější AMG GT-S bude disponovat výkonem 510 koní (375 kW).
C63 AMG dostane obvykle přiostřené tvary. Výrazné průduchy vzduchu na předním nárazníku, zadní difuzor, výrazné zdvojené koncovky výfuku nebo křídlo na pátých dveřích. Samozřejmě budou v nabídce velká litá kola s průměrem až 21“. Za koly budou bezpochyb velké brzdy s kotouči s drážkováním popřípadě budou vrtané.
Mercedes-Benz plánuje rozšíření nabídky sedanu a kombíku o kupé. První na trh přijde sedan a kombi, posléze kupé. Kombi a sedan budeme moci vidět poprvé naživo na autosalonu v Paříži, letos v říjnu. Do prodeje se dostane koncem tohoto roku.
Zdroj: worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?