Šéf Bentley Wolfgang Dürheimer prozradil první informace o ceně luxusního SUV, které Bentley chystá pro rok 2016. Vlajkovou loď Mulsanne neohrozí, ale z levného kraje tedy není.
V rozhovoru s kolegy z Autocar na festivalu rychlosti v Goodwoodu uvedl, že SUV od Bentley bude dražší než ty současná a startovat by měl na ceně 130 000 liber (v přepočtu asi 4 550 000 Kč), cena by však neměla přesáhnout 8 000 000 Kč, tolik totiž stojí základní Mulsanne.
Bently by rádo přivedlo své nové luxusní SUV na trh v roce 2016. Stát bude na platformě MLB. Inženýři jej navrhli tak, že zvládne jet rychlostí přes 300 km/h a pohánět jej bude zřejmě 4,0 litrový V8 dvojitě přeplňovaný agregát, nebo 6,0 litrový W12. Samozřejmě přijde hybridní verze, které se dočkáme v roce 2017.
Výroba bude, jak je u Bentley typické, v Anglii. Vznikat tedy bude ve městě Crewe, kde přibude 1000 pracovních míst a Bentley zde bude investovat přes 280 milionů korun.
Zdroj: Autocar
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?