Japonská automobilka Toyota konečně vydala nějaké nové podrobnější informace o modelu Yaris pro letošní rok.
Vedení značky jej popisuje jako více dynamický a emotivní vůz, který přijal nové prvky faceliftu a tak trochu si bere příklad od menší Toyoty Aygo. Faceliftovaný Yaris je vybaven novou přední maskou chladiče, která má menší mřížku. Přední část také nově ve standardu zdobí LED světlomety, vzadu se pro změnu objevil nový zadní nárazník. K celkové přeměně vizáže jistě napomohli i nová 15-ti a 16-ti palcová litá kola.
Samozřejmostí je i vylepšení Interiéru, kde na první pohled lze vidět novou přístrojovou desku, upravený středový panel a své místo si zde našly i kvalitnější materiály. Mezi další přednosti patří měkčené plasty, chromované dekory, lepší čalounění sedadel a volitelný systém Toyota Touch 2 infotainment s větším displejem o rozměru sedm palců.
V Evropě bude vylepšený Yaris k dispozici se čtyřmi motory:
• 1,0-litrový tříválcový benzín s výkonem 69 koní a s 95 Nm točivého momentu
• 1,3-litrový čtyřválcový benzín s výkonem 99 koní a s 125 Nm točivého momentu
• 1.4 čtyřválcový diesel s výkonem 90 koní a s 205 Nm točivého momentu
• Hybridní 1,5-litrový čtyřválec s výkonem 100 koní
zdroj: ToyotaMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.