Druhá generace Škody Roomster přijde se spoustou novinek. Největší změnou je sdílení modulární platformy s jedním z koncernových vozů.
První špionážní fotografie potvrzují informace o nové technice, jakou dostane Roomster druhé generace. Ten by měl sdílet platformu MQB společně s Touranem. Tím pádem půjde o SUV, které bude mít výrazně větší rozměry a tím pádem nabídne daleko více prostoru pro rodinu.
Prototyp byl spatřen ve Švýcarských Alpách a i přes výrazné maskování jsou vidět jisté rysy společné s Volkswagenem Touranem.
Ostatně, nový Touran by měl již brzy dorazit a to po dietě o sto kilogramů lečí. Lze tak odhadovat, že nový Roomster bude vycházet právě z něj a půjde o podobné „sourozenství“ jako u Pola a Fabie.
Druhá generace Roomsteru i nový Touran by měli přijít na trh v příštím roce. Odhaleni by mohly být již letos.
Zdroj: Worldcarfans
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.