Britský výrobce sportovních vozidel, značka MG, se údajně chystá vyvíjet zcela nové sportovní auto, které by se navíc mohlo dostat i do prodeje v USA.
Nový zástupce značky se má začít vyrábět ještě tento rok a vývoj designu bude probíhat v novém designovém studiu v Šanghaji. Už je tedy jisté, vývojové práce začnou ještě v tomto roce, konečný výrobní model se pak bude vyznačovat dravým sportovním designem, to aby okouzlil i náročné americké zákazníky.
Zatím není specifikováno, kdy přesně by se měl nový sportovní vůz od MG dostat na trhy. Jako nutné považuje vedení MG to, aby prozkoumalo situaci na trhu v USA a potvrdilo si, že vývoj nového modelu se jim opravdu vyplatí a nebudou na něm prodělávat. Více informací zatím není známo, je potřeba si počkat na další podrobnosti, kterých se jistě již brzy dočkáme.
Zdroj: Edmunds
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.