Britský výrobce sportovních vozidel, značka MG, se údajně chystá vyvíjet zcela nové sportovní auto, které by se navíc mohlo dostat i do prodeje v USA.
Nový zástupce značky se má začít vyrábět ještě tento rok a vývoj designu bude probíhat v novém designovém studiu v Šanghaji. Už je tedy jisté, vývojové práce začnou ještě v tomto roce, konečný výrobní model se pak bude vyznačovat dravým sportovním designem, to aby okouzlil i náročné americké zákazníky.
Zatím není specifikováno, kdy přesně by se měl nový sportovní vůz od MG dostat na trhy. Jako nutné považuje vedení MG to, aby prozkoumalo situaci na trhu v USA a potvrdilo si, že vývoj nového modelu se jim opravdu vyplatí a nebudou na něm prodělávat. Více informací zatím není známo, je potřeba si počkat na další podrobnosti, kterých se jistě již brzy dočkáme.
Zdroj: Edmunds
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?