Nissan se konečně rozhoupal k odhalení nového pětidveřového hatchbacku Pulsar, kterému neskrytě dost věří. No, je to dost odvážné, vzhledem k tomu, jaká je v této třídě konkurence…
Nový designově agresivní hráč hájící barvy Nissanu jde do boje s takovými soupeři jako je Volkswagen Golf, Ford Focus nebo Mazda 3. Bude mu design odvozený od nového Nissanu X-Trail stačit?
Rozměrově je na tom velmi dobře. Rozvor je rovných 2700 mm a celková délka dosahuje 4385 milimetrů. To podle Nissanu zaručuje největší prostor pro nohy na zadních sedadlech ve své třídě, to samé tvrdí i o prostoru pro ramena.
Nový Pulsar bude pohánět benzinový motor 1,2 DIG-T s výkonem 84 kW a na začátku roku 2015 přijde silnější „jednašestka“ s výkonem 139 kW. Kdo bude chtít úspornou verzi, bude mít k dispozici volbu v podobě 1,5 dCi s výkonem 80 kW a točivým momentem 260 Nm.
Pro zákazníky, kteří si potrpí na pohodlí, bude v nabídce i CVT automatická převodovka, jinak bude standardem 6-ti stupňový manuál. Pulsar se jeví jako dost dobrý bojovníkem Japonských inženýrů, jak si povede proti konkurenci se dozvíme již během tohoto roku.
Zdroj: Worldcarfans
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.