Nissan se konečně rozhoupal k odhalení nového pětidveřového hatchbacku Pulsar, kterému neskrytě dost věří. No, je to dost odvážné, vzhledem k tomu, jaká je v této třídě konkurence…
Nový designově agresivní hráč hájící barvy Nissanu jde do boje s takovými soupeři jako je Volkswagen Golf, Ford Focus nebo Mazda 3. Bude mu design odvozený od nového Nissanu X-Trail stačit?
Rozměrově je na tom velmi dobře. Rozvor je rovných 2700 mm a celková délka dosahuje 4385 milimetrů. To podle Nissanu zaručuje největší prostor pro nohy na zadních sedadlech ve své třídě, to samé tvrdí i o prostoru pro ramena.
Nový Pulsar bude pohánět benzinový motor 1,2 DIG-T s výkonem 84 kW a na začátku roku 2015 přijde silnější „jednašestka“ s výkonem 139 kW. Kdo bude chtít úspornou verzi, bude mít k dispozici volbu v podobě 1,5 dCi s výkonem 80 kW a točivým momentem 260 Nm.
Pro zákazníky, kteří si potrpí na pohodlí, bude v nabídce i CVT automatická převodovka, jinak bude standardem 6-ti stupňový manuál. Pulsar se jeví jako dost dobrý bojovníkem Japonských inženýrů, jak si povede proti konkurenci se dozvíme již během tohoto roku.
Zdroj: Worldcarfans
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?