BMW přináší exkluzivní Individual paket pro svůj model M6 GranCoupe. Přináší mnoho luxusních prvků, jako například Frozen Red exteriér.
Jak udělat z BMW ještě luxusnější automobil? Pořídit si jej ve výbavě Individual, která byla vždy tím nejluxusnějším, co BMW u svých modelů nabízelo. Individual má Frozen Red exteriér s černými leštěnými akcenty, střechou z karbonu, zlatým lakováním brzdových třmenů a atraktivními koly z lehké slitiny.
Další porce luxusu čeká uvnitř vozu. V kabině vás budou hýčkat sedadla z exkluzivní kůže Merino v odstínu Opal White, které jsou kontrastně prošívané rudou nití a mají vyražený reliéf na hlavových opěrkách. Celý interiér je v kombinaci bílo černé kůže s červenými a černými dekorativními lištami.
O pohon se stará stejně jako u klasické M6, dvojitě přeplňovaný 4,4 litrový V8 agregát, který vyprodukuje výkon 560 koní (412 kW) a 650 Nm točivého momentu. Spřažen je se sedmistupňovým automatem, díky kterému zrychluje z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy. Maximální rychlost je elektricky omezena na 250 km/h popřípadě s balíčkem M drive je omezena na 305 km/h.
Zdroj: BMW
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?