BMW přináší exkluzivní Individual paket pro svůj model M6 GranCoupe. Přináší mnoho luxusních prvků, jako například Frozen Red exteriér.
Jak udělat z BMW ještě luxusnější automobil? Pořídit si jej ve výbavě Individual, která byla vždy tím nejluxusnějším, co BMW u svých modelů nabízelo. Individual má Frozen Red exteriér s černými leštěnými akcenty, střechou z karbonu, zlatým lakováním brzdových třmenů a atraktivními koly z lehké slitiny.
Další porce luxusu čeká uvnitř vozu. V kabině vás budou hýčkat sedadla z exkluzivní kůže Merino v odstínu Opal White, které jsou kontrastně prošívané rudou nití a mají vyražený reliéf na hlavových opěrkách. Celý interiér je v kombinaci bílo černé kůže s červenými a černými dekorativními lištami.
O pohon se stará stejně jako u klasické M6, dvojitě přeplňovaný 4,4 litrový V8 agregát, který vyprodukuje výkon 560 koní (412 kW) a 650 Nm točivého momentu. Spřažen je se sedmistupňovým automatem, díky kterému zrychluje z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy. Maximální rychlost je elektricky omezena na 250 km/h popřípadě s balíčkem M drive je omezena na 305 km/h.
Zdroj: BMW
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.