Audi TT offroad koncept demonstruje rozšíření nabídky modelu TT. Brzy se z TT stane rodina modelů, kde nalezneme od sportovního kupé, přes kabriolet až po „offroad“. Kontroverzní koncept má být jen „lákadlem“ nebo je to strategický krok značky?
Na autosalonu v Pekingu vystavila automobilka Audi kontroverzní koncept Audi TT offroad. Má se jednat o předobraz budoucnosti modelu TT, respektive rodiny modelů TT, která by mohla v budoucnu přinést Audi velké zisky.
Rupert Stadler, šéf Audi, sám uvedl, že by jsme mohli brzy očekávat další modely z „rodiny TT“. A že se nejedná o vtip a tento žlutý prototyp oplastovaný šedočerným plastem se možná dostane do sériové výroby.
Pokud se na tento prototyp podíváte pořádně, uvidíte charakteristické rysy Audi TT, jako jsou například: Výrazné podběhy kol, úzká boční skla, osobitá zadní světla a samozřejmě vynikající interiér, který jakoby „klasickému tétéčku“ z oka vypadl.
Zdroj: Autocar.co.uk
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.