Na autosalonu v Pekingu se ukáže Volkswagen Touareg s novou tváří. Změny se děli na poli designu, techniky a i pod kapotou.
Nový Touareg přináší mnohé změny. Ty se odehrají v podobě obměny designu a vylepšení techniky, tak i pod kapotou. Tam se ve faceliftované bude využívat motor V8 ani hybridní pohon. Osvědčený agregát V6 3.0 TDI zůstává. Od původní verze se příliš lišit nebude. Změna bude hlavně ve výkonu, ten naroste od 10 koní na výsledných 260 koní. Základní a nejslabší verze bude disponovat 205 koňskými silami.
Všechny motorizace budou splňovat emisní normu Euro 6. Volkswagen toho docílil řadou opatření. Například nové pneumatiky s nízkým valivým odporem, stop-start systém s rekuperací energie a regenerací baterií. Zároveň bylo využito ke snížení emisí AdBlue.
Faceliftovaný Touareg nabízí větší bi-xenonové světlomety, novou větší mřížku odlišný design nárazníků. Nové také jsou kola z lehké slitiny s novým designem a nové odstíny barev karoserie i dvoubarevného interiéru.
Faceliftovaný Touareg bude možné objednat již v srpnu. První dodávky zákazníkům by se měli stihnout v listopadu.
Zdroj: Volkswagen
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?