Infiniti QX80 luxusní SUV postavené na základech osvědčeného Nissanu Patrol. Dobývat trh bude v USA, Ruskem, Čínou a na Středním východě.
New Yorský autosalon přinesl nové Infiniti QX80. Nabízí nový design, velmi podobný designu Infiniti Q50. Dále nové LED světlomety, litá kola s novým designem o rozměrech 20 až 22 palců.
Rozpohybovat tento kolos bude s přehledem zvládat atmosférický agregát V8 o objemu 5,6 litrů s výkonem 405 koní. O řazení se bude starat automatická sedmistupňová převodovka. Trakci zajistí volitelný pohon všech kol.
Uvnitř QX80 Limited dostane hnědé sedačky s jedinečným prošíváním a stříbrným lemováním. Kožené polstrování dostanou madla ve dveřích, výplně i přístrojová deska. Dekorativní obložení bude z jasanového dřeva.
Zdroj: Infiniti
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.