Elektromobil bude mít brzy každá automobilka. Z prémiových značek má například BMW již dva. Audi tak dlouho neotálí a připravuje A6 L e-tron, respektive hybridní „ášestku“, která dokáže jet jen na elektřinu.
Nový hybrid od Audi by měl stát na základech Audi A6 L, tedy prodloužené verzi, která se prodává jen v Číně. Lze tedy předpokládat, že se začne prodávat nejdříve tam a možná se do Evropy vůbec nedostane. To však Audi nepotvrdila.
Stejně tak neuvedla, kdy by chtěla svůj Audi A6 L e-tron koncept přetavit do podoby, ve které by jí začala prodávat. Jedna z mála informací, které Audi uvedla je, že by elektricko-benzínová Audi A6 měla ujet čistě na elektřinu více než 50 kilometrů.
V prohlášení Audi zmínil předseda Profesor Rupert Stadler: „Utváříme budoucnost elektrické mobility v Číně“.
Další střípek do skládanky je výkon A6 L e-tron. Podle posledních informací by má koncept, z kterého bude vycházet i sériový model, výkon 211 koní (155 kW) bude poskytovat benzinový 2,0 litrový přeplňovaný agregát a další 95 koní (70 kW) bude dodávat elektromotor, který bude napájet několik lithium baterií.
Zdroj: worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.