Audi má v plánu dále rozšiřovat svou nabídku o další ostré modely z řady RS. Nastínil rozhovoru pro Car & Driver Dr. Ulrich Hackenberg, vedoucí technického vývoje Audi.
Nabídka modelů RS je velmi široká od RS4 přes RS5 a RS6 po RS7. Další verze RS by tuto nabídku měli doplnit a dle našich informací, by měla téměř každá modelová řada, mít model RS.
Dalším modelem, který extrémní náčiní doplní, by mohl být model RS3 v karoserii hatchback. Na přiložené fotografii, kterou zveřejnil server worldcarfans.com, je zachycena RS3 při testování.
Zároveň člen představenstva potvrdil plány s novými motory. Hackenberg odmítl být konkrétnější, ale prozradil, že na vývoji se bude podílet nejen Audi, ale tak Porsche. Můžeme tak čekat opravdu špičkové agregáty.
Na konci rozhovoru utrousil zmínku o motoru V10 TDI, který byl použit v konceptu Nanuk. Možná se tak V10 TDI dostane do nové generace Audi Q7, kterou můžeme očekávat koncem příštího roku. To však ještě není jasné, jelikož Audi tomuto motoru nedala „zelenou“ a tak ještě čeká, zda se vůbec dostane do výroby. O nové Q7 víme zatím velmi málo. Jedno je již nyní jasné. Měla by být výrazně lehčí než současná generace a bude postavena na druhé generaci platformy MLB.
Zdroj: Car & Driver
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.