Audi má v plánu dále rozšiřovat svou nabídku o další ostré modely z řady RS. Nastínil rozhovoru pro Car & Driver Dr. Ulrich Hackenberg, vedoucí technického vývoje Audi.
Nabídka modelů RS je velmi široká od RS4 přes RS5 a RS6 po RS7. Další verze RS by tuto nabídku měli doplnit a dle našich informací, by měla téměř každá modelová řada, mít model RS.
Dalším modelem, který extrémní náčiní doplní, by mohl být model RS3 v karoserii hatchback. Na přiložené fotografii, kterou zveřejnil server worldcarfans.com, je zachycena RS3 při testování.
Zároveň člen představenstva potvrdil plány s novými motory. Hackenberg odmítl být konkrétnější, ale prozradil, že na vývoji se bude podílet nejen Audi, ale tak Porsche. Můžeme tak čekat opravdu špičkové agregáty.
Na konci rozhovoru utrousil zmínku o motoru V10 TDI, který byl použit v konceptu Nanuk. Možná se tak V10 TDI dostane do nové generace Audi Q7, kterou můžeme očekávat koncem příštího roku. To však ještě není jasné, jelikož Audi tomuto motoru nedala „zelenou“ a tak ještě čeká, zda se vůbec dostane do výroby. O nové Q7 víme zatím velmi málo. Jedno je již nyní jasné. Měla by být výrazně lehčí než současná generace a bude postavena na druhé generaci platformy MLB.
Zdroj: Car & Driver
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?