Audi má v plánu dále rozšiřovat svou nabídku o další ostré modely z řady RS. Nastínil rozhovoru pro Car & Driver Dr. Ulrich Hackenberg, vedoucí technického vývoje Audi.
Nabídka modelů RS je velmi široká od RS4 přes RS5 a RS6 po RS7. Další verze RS by tuto nabídku měli doplnit a dle našich informací, by měla téměř každá modelová řada, mít model RS.
Dalším modelem, který extrémní náčiní doplní, by mohl být model RS3 v karoserii hatchback. Na přiložené fotografii, kterou zveřejnil server worldcarfans.com, je zachycena RS3 při testování.
Zároveň člen představenstva potvrdil plány s novými motory. Hackenberg odmítl být konkrétnější, ale prozradil, že na vývoji se bude podílet nejen Audi, ale tak Porsche. Můžeme tak čekat opravdu špičkové agregáty.
Na konci rozhovoru utrousil zmínku o motoru V10 TDI, který byl použit v konceptu Nanuk. Možná se tak V10 TDI dostane do nové generace Audi Q7, kterou můžeme očekávat koncem příštího roku. To však ještě není jasné, jelikož Audi tomuto motoru nedala „zelenou“ a tak ještě čeká, zda se vůbec dostane do výroby. O nové Q7 víme zatím velmi málo. Jedno je již nyní jasné. Měla by být výrazně lehčí než současná generace a bude postavena na druhé generaci platformy MLB.
Zdroj: Car & Driver
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.