Audi má v plánu dále rozšiřovat svou nabídku o další ostré modely z řady RS. Nastínil rozhovoru pro Car & Driver Dr. Ulrich Hackenberg, vedoucí technického vývoje Audi.
Nabídka modelů RS je velmi široká od RS4 přes RS5 a RS6 po RS7. Další verze RS by tuto nabídku měli doplnit a dle našich informací, by měla téměř každá modelová řada, mít model RS.
Dalším modelem, který extrémní náčiní doplní, by mohl být model RS3 v karoserii hatchback. Na přiložené fotografii, kterou zveřejnil server worldcarfans.com, je zachycena RS3 při testování.
Zároveň člen představenstva potvrdil plány s novými motory. Hackenberg odmítl být konkrétnější, ale prozradil, že na vývoji se bude podílet nejen Audi, ale tak Porsche. Můžeme tak čekat opravdu špičkové agregáty.
Na konci rozhovoru utrousil zmínku o motoru V10 TDI, který byl použit v konceptu Nanuk. Možná se tak V10 TDI dostane do nové generace Audi Q7, kterou můžeme očekávat koncem příštího roku. To však ještě není jasné, jelikož Audi tomuto motoru nedala „zelenou“ a tak ještě čeká, zda se vůbec dostane do výroby. O nové Q7 víme zatím velmi málo. Jedno je již nyní jasné. Měla by být výrazně lehčí než současná generace a bude postavena na druhé generaci platformy MLB.
Zdroj: Car & Driver
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.