Výrobce superrychlých vozů Hennessey už delší dobu straší automobilku Bugatti, protože jí už několikrát sebral světový rekord v kategorii nejrychlejší sériově vyráběný vůz.
Před nedávnem dokonce Hennessey trhlo další rekord, kdy kde svým modelem Venom GT dosáhlo maximální rychlosti 435,1 km/h, čímž překonalo Bugatti Veyron SS. Na počest nového rekordu se u Hennessey rozhodli, že vydají unikátní limitovanou verzi s názvem " World’s Fastest Edition“.
Výroba bude omezena jen na tři kusy, přičemž každý bude mít jinou barvu karoserie s pruhy v červené, bílé a modré barvě. Jak je již zvykem, všechny tři kousky jsou již rozprodány a to ještě ani nezačla jejich výroba. Ptáte se na cenu? Jeden Hennessey Venom GT " World’s Fastest Edition“ přišel svého zájemce na částku 1.250.000 dolarů.
V prohlášení značky, uvedl majitel firmy John Hennessey: "Venom GT je americký supersport, který překonal magickou hranici 270 mil za hodinu, a to na stejné dráze, kde přistávají raketoplány, tedy v Kennedyho vesmírném středisku. Chtěli jsme nabídnout zvláštní odstíny laku karoserie a barevnými pruhy vozy odlišit od běžných verzí.
Zdroj: Hennessey Performance přes Jalopnik
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?