Německá automobilka Opel se rozhodla, že neusne na vavřínech a vydá další speciální verzi svého modelu Adam, který sklízí nevídaný úspěch na světových trzích.
Tentokrát se bude jednat o limitovanou edici s názvem VR | 46, jenž ale bude bohužel určena jen pro italský trh. To, proč se Adama VR | 46 nedočkají ostatní země má svůj jasný důvod, který můžeme hledat v názvu této edice. Na vývoji se podílel několikanásobný mistr světa v závodech motocyklů MotoGP, Valentino Rossi a proto je vůz pojmenován jeho iniciály „VR“.
Speciální edice je nabídne matně černý lak karoserie, matně šedý lak střechy a barevná loga VR | 46 a černé a fluorescenční žluté akcenty na karoserii. Samotnému Rossimu se Opel Adam zalíbil hned na první pohled a přesvědčil ho o tom, že návrh speciální osobní edice bude hodně zajímavým počinem. Už jen možnost kombinace různých dílů karoserie v různých barvách, k tomu vyspělé technologie, to vše dává desítky možných kombinací, které z Adama dělají velmi zábavný vůz.
O kolik si Opel na italském trhu o Adama VR | 46 řekne, není známo, ale zcela určitě se o něj strhne bitva, vždyť Valentino Rossi je pro italy něco, jako pro němce Michael Schumacher.
Zdroj: Opel
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.