Australská odnož amerického Fordu, společnost Ford Performance Vehicles (FPV), se údajně chystá začít výrobu omezené speciální edice modelu Falcon GT.
Ta by měla být vyrobena v počtu asi 500 kusů a jak název napovídá, tato edice nebude určena pro slabší povahy. Podle magazínu DRIVE, je zvláštní edice Falcona naplánována do výroby tak, aby stihla přijít do prodeje už letos v červnu, nepozději v srpnu tohoto roku.
Speciální Falcon odkazuje na svého staršího kolegu, jehož snímek můžete vidět v náhledu článku. Současná, chystaná nová generace tohoto sportovního modelu, se zřejmě pod svou kapotou dočká benzínového osmiválce o objemu 5,0 litru. Jeho výkon by měl být někde kolem hranice 335 kW až 351 kW.
Edice 351 bude patřit k tomu nejrychlejšímu z modelové řady Falcon GT, takže se očekává, že zrychlení z 0 na 100 km/h by měl vůz zvládnout do 4,7 sekundy. Kromě přidaného výkonu, se bude zvláštní edice chlubit též řadou vizuálních a mechanických vylepšení. FPV by mělo dodat Falkonu tužší odpružení, širší zadní pneumatiky, šesti-pístové brzdy Bremzo a znaky „351 Limited Edition“ na karoserii.
Ford Falcon GT 351 Limited Edition prý bude vyroben v maximálně 500 kusech, jaká bude jeho cena ovšem zatím vedení FPV nezveřejnilo.
zdroj: FPV
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.