Britský server autocar.co.uk přichází s informací, že chystané SUV automobilky Bentley, které dorazí na trh v roce 2016 bude kombinovat obratnost v terénu s vysokorychlostními schopnostmi.
Výrobce exkluzivních automobilů Bentley, chystá unikátní automobil s karosérií SUV. Mohl by být ke spatření již příští rok ve formě studie před zahájením prodeje, který se plánuje na rok 2016.
Bentley chce SUV dát do vínku opravdu hodně. Především chce budoucí majitele oslovit, pro SUV neobvykle vysokou maximální rychlostí, jež by se měla pohybovat hodně nad hranicí 300 km/h, a tak by se mohlo jednat o jedno z nejrychlejších SUV na světě, ne-li nejrychlejší.
Aby mohlo SUV dosahovat opravdu vysokých rychlostí, bude nutné důkladně vyladit aerodynamiku, a to až téměř k dokonalosti. Důležité bude řešení podvozku a jeho vlastní aerodynamiky. Množství vzduchu podtékajícího pod vozidlem má velký vliv na jízdní vlastnosti, a to především jeho ovladatelnost ve vysokých rychlostech. Což bude asi jeden z největší oříšků pro britské konstruktéry.
Co je jasné již nyní, je snížení linie střechy, vyhlazení zadní části vozu s úmyslem vytvořit co možná nejcelistvější tvar pro lepší obtékání vzduchu. Zároveň bude zmenšena plocha čelního okna. SUV by mělo být poměrně široké, mluví se o rozměru kolem dvou metrů. Zároveň lze předpokládat menší výšku a délku.
Zdroj: autocar.co.ukMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.