BMW Abu Dhabi připravila speciální verzi, už tak pekelně horkého jedničkového BMW.
Ojedinělá verze BMW M135i nese honosný název "M Performance Special Edition". M135i zbarvená do kovově šedého laku s červenými a oranžovými detaily a sportovním polepem nabízí svým budoucím majitelům neotřelý vzhled, který podtrhují 19-ti palcové kola z lehkých slitin v M designu.
Srdce zůstává stejné, jak jej známe u M135i. Jedná se tak o 6-ti válcový agregát s objemem 3.0 litru produkující 320 koní (235kW) a 450 Nm kroutícího momentu. O přenos na zadní nápravu nebo volitelně pomocí xDrive na obě dvě nápravy, se postará dvouspojkový automat, známý z klasické M135i.
Interiér je plný špičkových materiálů. Celý je ve znamení M Performance. Za vyzdvyhnutí určitě stojí volant v M designu z Alcantary, hliníkové pedály, nebo dekorativní lišty a hlavice řadící páky z karbonu. Sedadla jsou potáhnuta jemnou kůží v červeném odstínu, které jsou v krásném kontrastu s tmavou přístrojovou deskou a tmavým stropem.
Zdroj: BMW Abu Dhabi Motors (Facebook)Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.