Britský výrobce luxusních automobilů Bentley již delší dobu hovoří o nejluxusnějším SUV světa. Dnes ukázal jeho první fotografii.
I výrobce luxusních limuzín a sportovně laděných kupé s dlouholetou tradicí, podlehl modernímu trendu a chystá pro své zákazníky historicky první SUV pod značkou Bentley. Na fotografii je podle slov výrobce zachycena podoba očekávaného sportovně užitkového vozu.
Samotný výrobce se nechává slyšet, že se bude jednat o nejluxusnější SUV na světě. Samozřejmě toto tvrzení dokazuje následujícími informacemi. Pod kapotu bude připraven benzinový agregát W12 s objemem šest litrů. Mluví se také o možnosti jízdy na elektřinu a to s dojezdem až 40 kilometrů. Jistotou je i prvotřídní zpracování a materiály, které známe z ostatních modelů značky.Co toto SUV řadí na pozici nejluxusnějšího SUV světa je rozhodně cena. Bentley uvádí, že minimální cena bude nad 125 000 GBP (v přepočtu 4,3 milionu korun). To se ale bavíme o úplném základu. Bentley předpokládá, že jejich zákazníci budou průměrně platit za toto SUV přes 200 000 GBP (6,6 milionu korun). Cenu na tuto sumu vystřelí příplatky za lepší materiály, výbavu a nebo originální lakování a třeba již zmíněný elektrický pohon.
Lze také očekávat, že toto SUV bude sdílet platformu s koncernovým Porsche Cayenne. Pak by se i dalo spekulovat o tom, zda superluxusní SUV od Bentley, dostane pod kapotu 4,2 litrový vznětový turbodiesel s výkonem kolem 380 koní. To jsou ale jen spekulace. Na přesné informace si musíme ještě chvíli počkat. Představení lze očekávat v průběhu roku 2015.Zdroj: Bentley Motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.