Infiniti včera zveřejnilo tiskovou zprávu, v níž se uvádí, že v současné době pracuje na výkonném hybridním sedanu.
Ten si má vzít základ z konceptu Essence, jenž byl představen v roce 2009 na autosalonu v Ženevě. Šéf značky Johann de Nysschen, se vyjádřil, touží po produkční verzi tohoto konceptu. Vůz by se podle jeho plánů měl dostat na plochy autosalonů ještě před koncem tohoto desetiletí.
O názvu modelu či dalších podrobnostech zatím Infiniti mlží, ovšem již teď je potvrzeno, že hlavními soupeři pro něj budou Porsche Panamera, Mercedes-Benz CLS a nebo BMW 6 Gran Coupé. Nová vlajková hybridní loď totiž dostane čtyřdveřovou karoserii typu kupé. Předpokládá se, Infiniti bude nový model nabízet s nově vyvinutým hybridním systémem, zahrnujícím zážehový šestiválcový motor o objemu 3,0 litru s přímým vstřikováním.
Ten by měl být spojen s elektromotorem, takže celkový výkon by dohromady činil 550 koní. K dispozici bude ovšem i silnější hybridní verze se zcela novým motorem V6 o objemu 3,7-litru, která taktéž bude doplněna elektromotorem. U ní se dá dokonce očekávat výkon na hranici 700 koní. Obě hybridní verze budou využívat pohon všech kol, převzatý z modelu GT-R.
Zdroj: motoring.com.au
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?