Infiniti včera zveřejnilo tiskovou zprávu, v níž se uvádí, že v současné době pracuje na výkonném hybridním sedanu.
Ten si má vzít základ z konceptu Essence, jenž byl představen v roce 2009 na autosalonu v Ženevě. Šéf značky Johann de Nysschen, se vyjádřil, touží po produkční verzi tohoto konceptu. Vůz by se podle jeho plánů měl dostat na plochy autosalonů ještě před koncem tohoto desetiletí.
O názvu modelu či dalších podrobnostech zatím Infiniti mlží, ovšem již teď je potvrzeno, že hlavními soupeři pro něj budou Porsche Panamera, Mercedes-Benz CLS a nebo BMW 6 Gran Coupé. Nová vlajková hybridní loď totiž dostane čtyřdveřovou karoserii typu kupé. Předpokládá se, Infiniti bude nový model nabízet s nově vyvinutým hybridním systémem, zahrnujícím zážehový šestiválcový motor o objemu 3,0 litru s přímým vstřikováním.
Ten by měl být spojen s elektromotorem, takže celkový výkon by dohromady činil 550 koní. K dispozici bude ovšem i silnější hybridní verze se zcela novým motorem V6 o objemu 3,7-litru, která taktéž bude doplněna elektromotorem. U ní se dá dokonce očekávat výkon na hranici 700 koní. Obě hybridní verze budou využívat pohon všech kol, převzatý z modelu GT-R.
Zdroj: motoring.com.au
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.